Reklamace a vrácení

  • Právo na odstoupení od smlouvy
  • Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
  • Aby bylo právo na odstoupení od smlouvy uplatněno, musí zákazník o svém rozhodnutí informovat obchod (např. e-mailem nebo dopisem).
  • Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu.
  • Postup při odstoupení od smlouvy
  • Zákazník by měl zaslat zboží zpět na adresu obchodu nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení.
  • Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud obchod neurčí jinak.
  • Vrácení peněz
  • Po obdržení vráceného zboží obchod zkontroluje stav zboží.
  • Peníze budou vráceny zákazníkovi do 14 dnů od přijetí oznámení o odstoupení, za předpokladu, že zboží bylo vráceno v odpovídajícím stavu.
  • Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se strany nedohodnou jinak.
  • Reklamace
  • Zákazník má právo reklamovat zboží, pokud má zboží vady, které nebyly způsobeny zákazníkem.
  • Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
  • Reklamační proces může zahrnovat opravu, výměnu zboží, slevu z ceny nebo vrácení peněz.
  • Postup při reklamaci
  • Zákazník by měl kontaktovat obchod s informacemi o vadě a způsobu, jakým chce reklamaci řešit.
  • Obchod může požadovat zaslání vadného zboží zpět k posouzení.
  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží.
  • Záruka
  • Záruka na prodávané zboží je minimálně 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
  • Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním nebo neodborným zásahem.