- Právo na odstoupení od smlouvy
- Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
- Aby bylo právo na odstoupení od smlouvy uplatněno, musí zákazník o svém rozhodnutí informovat obchod (např. e-mailem nebo dopisem).
- Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu.
- Postup při odstoupení od smlouvy
- Zákazník by měl zaslat zboží zpět na adresu obchodu nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení.
- Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud obchod neurčí jinak.
- Po obdržení vráceného zboží obchod zkontroluje stav zboží.
- Peníze budou vráceny zákazníkovi do 14 dnů od přijetí oznámení o odstoupení, za předpokladu, že zboží bylo vráceno v odpovídajícím stavu.
- Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se strany nedohodnou jinak.
- Zákazník má právo reklamovat zboží, pokud má zboží vady, které nebyly způsobeny zákazníkem.
- Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
- Reklamační proces může zahrnovat opravu, výměnu zboží, slevu z ceny nebo vrácení peněz.
- Zákazník by měl kontaktovat obchod s informacemi o vadě a způsobu, jakým chce reklamaci řešit.
- Obchod může požadovat zaslání vadného zboží zpět k posouzení.
- Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží.
- Záruka na prodávané zboží je minimálně 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním nebo neodborným zásahem.